Vilken dag!

Var uppe i natt och såg Sverige, och satan vad skönt att vi fick med oss 3 pinnar tillslut. Hade blivit en konstig känsla i kroppen om drömmen om VM tagit slut mot Malta... Nu ska vi krossa Danmark och ta oss vidare till VM!

Vaknade idag, efter alldeles för lite sömn, för sent och fick börja dagen med massa stress, finns inget värre än att börja dagen så! Och speciellt inte på torsdagar då vi har "Quality Management", som från att öppnat så bra känns som den drygaste kursen. Mycket på grun över att läraren matar ordet quality i varje mening, har hört mer quality än "How are you?" och då är det en hälsningsfras som man hör av alla man möter..

Efter att ha fått en dålig start på dagen men ändå lyckats kriga sig igenom skoldagen så fick jag höra att Danmark kryssat mot Albanien, och tänkte som gamle Ralf Edström sa när Zlatan gjorde mål sist "Världsrekord..". Efter att jag hört det så såg jag att jag fått ett underbart mail av Anna vilket gjorde mig på bättre humör. Sen fortsatte dagen med nytt rekord i löpningen, en ny smakupplevelse i köket, fick höra att man kan köpa 8 liter vin här för 95 sek . Så nu sitter jag och laddar inför en välförtjänt kväll på stan efter en tung vecka, och för att glömma den jobbiga plugg helgen som kommer för ett tag.

Lite bilder från gårdagen:
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0