Nya gäster =)

Vet att det var ett bra tag sen jag uppdaterade bloggen men har varit mycket sista veckorna, och vädret har inte heller varit allt för tilltalande =(.

MEN! Idag lämnade jag in sista skoluppgiften och humöret är på topp, tenta perioden börjar för vår del den 11 november och sutar den 19, så före och efter dessa datum plockar jag ut välförtjänt vila =)!

Igår fick vi nya gäster till vår lägenhet, Mamma och Morfar kom äntligen hit efter en fyra dagars resa p.g.a massa strul. Känns jätte kul att ha fått hit dom och deras tajming är ju perfekt eftersom jag inte har någon skola under tiden dom är här så vi kommer ha tid till mycket bus.

Igår när dom landade fick vi några efterlängtade beställningar från Sverige, Ahlbäck fick sitt snus och jag fick ett kg svenskt godis, en kam, sockar och en slant från farmor ;) Men det finaste av allt var utan tvekan brevet från Anna ♥, jag älskar dig så jävla mycket och räknar ner dagarna till thailand, vill dit nu!!!

Idag tänkte jag att gästerna mina skulle få en lugn dag och afton för att stilla jetlag (dom verkar ha klarat sig ganska bra!). Éfter att jag gjort klart studierna för dagen så tog jag mor och morfar på en lättare promenad där vi bland annat passerade unniversitetet, tänkte att vi börjar med det tråkigaste =)! Imorgon drar vi in till Sydney på äventyr!


Har hört att du läser bloggen mormor! Riktigt kul att höra då jag inte har nån adress eller nått att
skicka brev till, du får gärna kommentera när du ser det här =)!

Hade Gött

Kommentarer
Postat av: Jonny Danielsson

Vilka fina gäster du har fått, morfar ser ju riktigt hemvan ut:)



// Jonny

2009-10-15 @ 23:38:35
Postat av: Anonym

2009-10-16 @ 19:32:11
Postat av: Anita Danielsson

Mycket bra skrivet, bra att jag fick se bilden på Sussie & Erold så nu vet jag att dom kommit fram Puh.Ha det så¨skönt i solen .

MORMOR

2009-10-16 @ 19:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0