Duktiga pojkar och god mat!

Efter att ha vaknat med ett samtal med min Anna ♥ så var humöret på topp!

Efter samtalet gick vi till skolan där vi nu bara har en uppgift kvar att få tillbaka innan vi laddar batterierna med surfing inför tenta veckan! Uppgifterna jag fått tillbaka idag var både individuella och gruppuppgifter och är väldigt nöjd med resultatet!

Efter dom glada nyheterna från skolan gick vi tillbaka till lägenheten där mamma och morfar satt hungriga och väntade med nygräddade pannkakor. Var otroligt gott med pannkakor, dock hade vi en lång diskussion om vad det vi åt egentligen hette, framförallt var det toner från skellefteå som ville kalla det plättar, men enligt mig heter det tunnpannkaka. Vad säger ni?



Imorgon ska vi in till stan för att boka "Blue Mountains" och shoppa lite!

Kommentarer
Postat av: JTG

det heter pannkaka!!!!!

2009-10-27 @ 13:33:19
Postat av: anna

pannkaka!! plättar är ju dom där minismå!!

sov gott my love /din din din

2009-10-27 @ 22:26:40
URL: http://aannab.blogg.se/
Postat av: Sture

Hey CJ,



NHL-matchen var mycket trevlig, sjukt skoj att se på plats :) Jag går med mitt vanliga namn här i staterna, enklast så =)



PS: Plättarna såg goda ut! ;)

2009-10-29 @ 17:51:16
URL: http://hellowisconsin.blogg.se/
Postat av: Öredal

Haha plättar är ju sånna där små, tunnpannkaka är ju exakt det som syns på bilden :) stå på dig chrille!

Hoppas allt är bra där nere på andra sidan jorden ! :)

2009-11-04 @ 13:53:31
Postat av: Maria

Det heter definitivt pannkakor! Johan har helt fel angående det där med skellefteå och plättar (för jag antar att det kommer från johan) Plättar är de små, pannkakor är de normalstora. Så det så!

2009-11-05 @ 14:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0