Tenta Period

Oj vad tiden går fort!
Har alltid känts som att det var så länge kvar av Sydney, och nu är det bara en vecka kvar. Efter den här veckan åker jag och Berglund upp efter kusten för att ta dykarcert i stora barriärrevet, forsränna, segla och hoppa byngyjump, hoppas den redan kraschade resekassan pallar trycket! Handlade mat idag för sista gången, blev mycket gott =)! Kändes sjukt att det var sista gången, som tur väntar nått underbart underbart när Australienresan är slut ♥!

Nu har vi tenta period, gjorde bort första tentan i onsdags, och tror det gick som det ska, så ser kurser "Quality Management" som avklarad! Tentorna som är kvar är datumen 16,17 och 19:e november, önska mig lycka till och håll tummarna!

Första virket till nästa års majbrasa


Kommentarer
Postat av: Porra

Lycka till tjeo ;P snart är du hemma hos din pal igen

2009-11-14 @ 13:03:13
Postat av: mormor

Hej på dej jag vet att du kan lycka till var försiktig då ska dyka tummen upp.mkh.Mormor.

2009-11-14 @ 18:29:07
Postat av: Jonny Danielsson

Tjenare killen

Lycka till med alla tentor:)

Jag skulle oxå vilja testa att dyka vid stora barriärrevet, bungyjump har jag redan testat, mycket kul.

Ha det gott, ses snart



// Jonny

2009-11-17 @ 00:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0